loading...
امروز با من باش
zahra talaeian بازدید : 15 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

خداوند را دوست ،یار ،مددکار کودک معرفی کنید .هرگز آنها را از عذاب خداوند نترسانید.اصولا آدمی از هرچه بترسد از آن دوری میکند.هرگز نگویید اگر کار بدی کنی خدا تو را دوست ندارد بلکه باید گفت اگر کار خوبی کنی خدا به تو کمک می کند و تو را دوست دارد.

آفرین اگر بخواهی خدا به تو کمک کند تو هم به دیگران کمک کن !

کلمات بچه خوب ،بد ،کمک کردن و... برای کودک مبهم است دقیقا به او بگویید می خواهید چه کاری انجام دهد مثلا:وقتی من مریض هستم و تو قرص هایم رو می آوری و سرو صدا نمیکنی تا استراحت کنم هم من از تو ممنون می شوم و هم خدا دوستت دارد.

به کودک شکر گذاری از خداوند را بیاموزیم مثلا وقتی می پرد به او بگوییم :ببین چقدر خوب است که پاهای قوی داری و می توانی بپری پس از خدا تشکر کن .

کودک و نوجوانوقتی وجود خداوند و ایمان به او را به طور منطقی و صحیح حس کند و بداند که قدرت و توانایی او از خداوند است و خدا دوست دارد که او از تواناییش در راه صحیح و درست استفاده کند سعی میکند راه سعادت و سلامت ونیکوکاری را در پیش گیرد.

 

طلاییان (کارشناس ارشد روانشناسی)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 109
  • بازدید کلی : 496